lørdag 22. januar 2011

Nokon som kan hjelpe?

Dette innlegget skriv eg i håp om at nokon kan hjelpe meg litt! Eg har siste tida strikka på litt ulike prosjekt som eg skulle ha gjort ferdig. Har strikka eit smetteskjerf på bestilling og held på med ein genser til vesle Ingrid:) I tillegg har eg begynt på ein "mariuskjole" men meiner at det må vere noko feil med oppskrifta. Nokon som kan hjelpe meg med dette? Nokon som har ei rettting til heftet "Til fjells 0915" frå Sandnes garn?

Ellers vil ej ønske alle ei strålande strikkehelg. Passar godt når det regnar og bles som verst ute.

1 kommentar:

  1. Håpe du he fått hjelp,ej kan nok ikkje hjelpe dessverre. Sitte no oppe å amma en liten venn som he begynt å vokne igjen om natta,å tenkte ej måtte innm å sjekke om du ha lagt inn nåken nye prosjekt.
    Ønske dej ei fin nattevakt! Klem

    SvarSlett